poniedziałek, 19 czerwca 2023

"Podpis" abstrakcyjnie

🌻Witajcie. Dzis niedziela 18 czerwca 2023. Dodaje na swojego BLOGA nowy obraz abstrakcyjny na papierze A4 przy pomocy markerow jasnych i pasteli olejnych.

Jako, ze jest juz polowa miesiaca, zastanawiam sie powaznie nad swoimi urodzinami, ktore przypadaja na koniec tego wspanialego miesiaca 😄. W miedzyczasie, gdy robie rozne rzeczy, np. jem, pije, odpoczywam, tworze swa wlasna wyjatkowa sztuke, slucham muzyki czy pracuje - mysle takze nad moimi urodzinami. Beda to moje 32 urodziny. Ciekawe... Moze by cos bombowego wymyslic...? Zobaczymy...

Ale poki co - po urlopie, gdy dlugi odpoczynek skonczyl sie - jest moja nowa abstrakcja, ktora zatytulowalam "Podpis", gdyz - o czym wczesniej nie wspominalam - jest on dla mnie bardzo wazny. Zwracam na niego uwage gdy podpisuje sie na swej pracy artystycznej. Istotne jest wedlug mojej opinii, aby widoczne bylo imie i nazwisko autora pracy. Po co? A np. po to, aby bylo wiadomo w przyszlosci kto jest autorem danej pracy - konkretnie z imienia i nazwiska. Jest to dla mnie wazne, poniewaz uwazam, ze wazne jest kto jest autorem danej sztuki. Czyli autor jest BARDZO wazny, gdyz jest to wedlug mnie pewien element HISTORII sztuki. Musisz wiedziec kto stworzyl dana sztuke. To tyle.

No i co? Czekam na swoje urodzinki.

A tym czasem -  swietuje inne - wyjatkowe dla mnie i swych "przyjaciol" -  bo tak    ich nazywam - bo jest co swietowac w ten niedzielny koniec weekendu, np. tylko malujac obraz 😉 

Tak wiec Przyjaciele, pozdrawiam Was 🙂.

Mam swojego Bloga i swoja wlasna, wyjatkowa sztuke dostepna w Sieci Internetowej dla wszystkich. No problem. Nie boje sie. Lubie tworzyc sztuke - choc dosc specyficzna..

Lubie swoich Fanow i Followersow ze wszystkich stron dotad zdobytych i to w sposob pozytywny 😄. Tak, sa dla mnie oni (kazdy fan, followers czy przyjaciel) jak Diamenty - warto ich szanowac.

Na razie...

I do nastepnego obrazu/rysunku/sketchu czy projektu design 😀🥳🙋😘🙂😉

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz