niedziela, 25 lutego 2024

"Under the heart" - czyli "Pod sercem" jako moja nowa "digital art"

Hej, witajcie. W te adwentowa sobote powstala moja nowa "digital art" :-))

Tytul jaki nadalam mojemu nowemu "cyfrowemu" rysunkowi to: "Pod sercem".

Obraz ten powstal oczywiscie, tak jak wczesniej, tylko przy uzyciu wlasnego I'phona i wlasnej reki.

Inspiracja do stworzenia mojego nowego rysunku, wykonanego technika cyfrowa byly dla mnie moje ostatnie przezycia osobiste, ktore dosc istostnie zapadly w mojej pamieci - zarowno psychicznie jak i fizycznie. I wcale nie sa to wspomnienia pozytywne... 

Ehh... Nie tak latwo jest przypomniec sobie - tak po prostu - rozne dawne sytuacje, wydarzenia z lat dlugo wczesniejszych, bez zadnego zastanowienia sie, czy chocby westchniecia. Niby jest to jakies zwykle wspomnienie czlowieka doroslego - jednak jest to lekko wzruszajace... I napisze wiecej - zapada w pamiec po raz kolejny...

... Tak to ostatnio sobie wspominalam tylko... :-)

Pozdrawiam.

PS: Oh... jak ja lubie tego mojego "nowego" I'phona... ;-))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz