sobota, 2 marca 2024

"Bag", czyli "Torebka" - new abstract artwork in March 2024

Czesc wszystkim.

W ten wolny od pracy piatek (dzieki Bogu!), tuz przed samym weekendem, powstala moja nowa praca artystyczna znow na papierze A4, przy uzyciu pasteli suchych i markera. 

Tytul jaki nadalam mojemu nowemu obrazowi to: "Torebka".

Natchnienia i weny artystycznej, ktora posluzyla mi do stworzenia nowego obrazu poczulam dzis, w piatek, gdy modlilam sie podczas Drogi Krzyzowej w Kosciele :-) 

I tak oto powstala moja nowa abstrakcja, zainspirowana ponadto moimi wszystkimi wczesniejszymi pracami, mojego wlasnego autorstwa i pomyslu, opartych na moim wlasnym, prawdziwym zyciu :-)

Jako, ze jestem osoba wierzaca w Boga Najwyzszego, w ten czas Wielkiego Postu czesto modle sie z niecierpliwoscia i utesknieniem i czekam na tegoroczne Swieta Wielkanocne 2024. Jest to dla mnie wielkie, religijne wydarzenie. 

Mysle wiec, ze do tego czasu (Wielkiej Nocy 2024) powstanie jeszcze wiele moich nowych rysunkow/obrazow w klimacie abstrakcyjnym - choc wcale nie do konca az tak fikcyjnym (czyli abstrakcyjnym). Klimat oczywiscie pozostaje w mojej sztuce (tak jak wczesniej) bardzo abstrakcyjny, lecz jest w niej pewien wazny slad po "zyciu realnym" - ale... jakby to powiedziec... nie jest on zbyt rzeczywisty... :-D To tyle. Czyli, podsumowujac - czesto nawiazuje w swych pracach abstrakcyjnych do zycia realnego (i to nawet swojego wlasnego - i to nie jest ZART nawet gdy sie usmiechne :-D).

No i mysle, ze przez te wszystkie lata tworzenia sztuki abstrakcyjnej udalo mi sie stworzyc moj wlasny, oryginalny styl tworzenia, ktory mnie czyms szczegolnym wyroznia. Ja sama go wymyslilam (ten styl) w ciagu moich najwazniejszych lat w zyciu i opiera sie on na moim wlasnym, prawdziwym zyciu (SERIO ! ;-)). Jestem z tego bardzo zadowolona i ciesze sie, ze udaje mi sie tworzyc takze "kolejne czesci" moich wymyslonych historii abstrakcyjnych, stosujac wciaz podobne kompozycje i techniki :-) i w ten sposob zachowujac pierwotny sens mojej historii. Wszystko to jest ulozone w jedna wielka calosc, ktora jest dla mnie artystycznie (i oczywiscie nie tylko) prawdziwa.

Wymyslam zatem dalej... cos ciekawego w ten Adwentowy Czas... ;-)

Pozdrowienia dla wszystkich moich fanow :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz