sobota, 20 stycznia 2024

"Pink car" - new digital artwork

Dzisiaj w nocy z piatku na sobote dalej sprawdzam jak dziala aplikacja w moim nowym iphonie :) Dodaje moja nowa digital art na moja strone i portale spolecznosciowe.

Tytul: "Pink car". 

Tworzac od jakiegos czasu prace digitalne przy pomocy urzadzenia mobilnego, musze stwierdzic, ze bardzo rozni sie to od tworzenia obrazu w klasyczny sposob uzywajac pasteli, markera czy farb. Otoz, w moim zamysle nie moze to byc zbytnio wyrazny rysunek. Wyrazny, czyli przedstawiajacy np. konkretna historie abstrakcyjna (chodzi mi o sens kompozycji). Tak to sobie wymyslilam jako moja wlasna abstrakcyjna digital art :-) Calkiem fajnie mi to wychodzi i mysle, ze podoba sie moim Fanom. Nie zamierzam z tego zrezygnowac, takze patrzcie u mnie na Blogu oraz innych stronach co tam nowego dodaje. 

Pozdrawiam ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz