sobota, 13 kwietnia 2024

"Spikes of trees", czyli "Kolce drzew" w mojej nowej wiosennej sztuce abstrakcyjnej

W ten piatek minal tydzien od mojego powrotu z Polski, gdzie bylam w odwiedzinach u mojej rodziny az po 6 latach pobytu stalego za granica w Wielkiej Brytanii, gdzie od dawna mieszkam :)

Byl to dla mnie wspanialy czas, pelny sympatii i wspomnien jak to moj rodzinny dom :) Musze tam powrocic... :-D

... A tymczasem dzis w nocy z weekendowego piatku na sobote narysowalam cos nowego - fajnego, ale troche ponurego, gdyz tego dotyczy tematyka pracy. Zatytulowalam te prace: "Kolce drzew", a w jezyku angielskim brzmi to: "Spikes of trees". Wcale nie wyszlo to wesolo.

Uzylam pasteli suchych i markerow na papierze A4, w jednym z moich ulubionych "zeszytow malarskich", sluzacych do tworzenia prac artystycznych, gdzie tworze na kartkach papieru - najczesciej. 

Zainspirowalam sie drzewami, krzewami, kwiatami i oczywiscie ogrodami. Zapadly mi one w pamieci jako czesc mojego zycia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz