sobota, 20 kwietnia 2024

"Seeing apparently" - czyli "Widzac pozornie" - as my new spring abstract

Witam wszystkich.

Dodaje dzis moj nowy obraz na papierze A4. Zainspirowaly mnie do jego stworzenia moje poprzednie obrazy (ktore, oczywiscie wiecie, bo potraficie - jako moi fani - skojarzyc te, ktore jakis czas temu umieszczalam na moim blogu - mam na mysli "Bag" i "Puzzle"). Oprocz tego, inspiracja do mojej ostatniej pracy artystycznej jest ponadto ostatnia w kraju wiosna oraz ludzki wzrok. Kolory jak najbardziej wiosenne, klimat tez. No a ludzki wzrok zawsze mnie ciekawil... 

Uzylam do tego pasteli suchych i markerow. Tytul to: "Widzac pozornie", a w jezyku angielskim brzmi to: "Seeing apparently". 

I to nie jest koniec mojej tworczosci w ten rozpoczynajacy sie weekend... :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz